Herbekijk hier de opname van het FMCG webinar inclusief Eye-Tracking demo met neurowetenschapper Professor Doctor Jelle Demanet.
Herbekijk de uitzending hier en gebruik het paswoord: standoutgrowstrong

"Met Eye-Tracking kunnen we elke oogbeweging tot op de millimeter nauwkeurig volgen en onderzoeken welke onderdelen van een beeld de aandacht grijpen, afleiden of genegeerd worden."
Prof. Dr. Jelle Demanet
Mis deel 2 van dit webinar niet
In het tweede deel bespreekt Professor Dr. Jelle Demanet relevante cases over hoe Neuromaketing binnen de FMCG sector meer sales impact genereert. Herbekijk het hier.
Gastspreker & expert:
Prof. Dr. Jelle Demanet is een neurowetenschapper, innovatie entrepreneur, gastprofessor aan UGent en Manager van het Human Interface Technology Lab (Howest).
Demanet heeft een rijke ervaring in gedrags- en fMRI-experimenten. Zijn onderzoek, onder meer met Eye-Tracking, brengt neurale mechanismes en intentioneel gedrag bij de mens in kaart.

Doelgroep
Marketeers, Trade-Marketeers, Communication Managers, Brand Managers, Field Managers, Sales Managers, … in Fast Moving Consumers Goods (FMCG) & Retail.