Tok-'n-roll tijdens Mora @ The Festivals

BUBKA Work MORA festivals bandana tattoo 3

Mora stond al voor het vierde jaar op rij met activaties op de zomerfestivals. BUBKA zorgde ervoor dat dit niet onopgemerkt voorbijging. Via een social-mediacampagne konden festivalfanaten de héle zomer lang kakelgekke prijzen winnen. Want alles stond dit jaar in het teken van Mora Crispy Chick'n.

Mora Crispy Chick'n met een festivalsausje... mmm lekker!

Mora was er als de kippen bij om festivaltickets en glamping-accomodatie weg te geven. BUBKA zorgde voor pittige wedstrijdposts op Facebook en Instagram. Die leverden 7 keer meer deelnames op dan vorig jaar. Een stijging van 663%! Een succeseditie!

DMMM naar frituristen

Ook frituristen werden warmgemaakt voor Mora @ The Festivals. Ze ontvingen een leuke DM en het nodige POS-materiaal. Door bij elke Crispy Chick'n snack een stoere Mora-tattoo weg te geven, konden ze hun verkoop boosten. Via die tattoo kregen hun klanten dan weer een extra winstkans voor de wedstrijd op Facebook en Instagram.

Bandalalala!

Hoe zorg je ervoor dat je opvalt op de festivals? Door naast stoere tattoo's ook originele Mora-bandana's weg te geven. Zo kleurden de festivalweides oranje.

BUBKA Work MORA festivals bandana tattoo 4

Download our new whitepaper

Thank you!
Thanks for your message, we'll get in touch.
Error! Please review the form and try submitting again.